יום ראשון, 11 באוגוסט 2013

קרוואנים למכירה


בבחירת קרוואן לרכישה, מומלץ להקדיש מחשבה למטרות השימוש בקרוואן ולצרכים השונים כגון מהו אופן השימוש העתידי בקרוואן, התאמת גודל הקרוואן למספר המשתמשים, התאמת משקל הקרוואן ביחס לרכב הגורר אותו ועוד. אצלנו, בעולם הקרוואנים, קרוואנים למכירה מיוצרים בהתאמה אישית ועל פי צורכי הלקוח. תוכלו לדבר עם מומחה קרוואנים שיספק לכם ייעוץ קרוואנים מקצועי ומידע ענייני בכל פרט במהלך תכנון הקרוואן, קניית הקרוואן ובניית הקרוואן. 

במהלך ייצור הקרוואן עומדות בפניכם מגוון אפשרויות בבחירת סוג הריהוט, מספר החלונות, צבעי הרצפה, סוג המטבח, המיטות ועוד. החלטות בנושאים אלה דורשות ידע וניסיון ומומלץ להתייעץ עם מומחה קרוואנים לפני ההחלטה הסופית. כמו-כן, ניתן להתקין תוספות ואביזרים לקרוואנים, כגון מקרר לקרוואן, טלוויזיה, מערכות מולטימדיה וכדומה. 

חידוש נוסף בתחום הקרוואנים הוא פנלים סולריים לקרוואנים. פאנלים סולאריים על גג הקרוואן יעזרו לכם לחסוך באנרגיה ועובדה זו תבטיח שתוכלו לטייל זמן רב יותר עם אותה כמות דלק. כמו כן פנלים סולריים לקרוואן יתנו לכם עצמאות בשטח ויכולת לשימוש בחשמל גם בחניוני קרוואנים או מקומות בהם אין תשתית מסודרת לקרוואנים.

בעולם הקרוואנים נספק לכם ייעוץ מקיף ומקצועי בכל שלב בתהליך הרכישה. לייעוץ לגבי קרוואנים למכירה צור קשר עם עולם הקראוונים עוד היום

2 תגובות:

  1. מאוד מתחברת לכתבה על המלצות לבחירת קרוואנים. אני רוצה להוסיף שאני מאוד ממליצה על קרוואנים של לאופק. שכרתי קרווואן לפני שנה בחג פסח ופשוט היתה חופשה מדהימה!
    אני חייבת לציין שהמון זמן משפחתי לא נהנת כך מטיול. אין ספק שהקרוואן עשה את הטיול. מדהים לגלות שיש חברות קרוואנים כמו לאופק שמציעה קרוואנים במחירים מעולים וברמה כה גבוה.
    היכנסו לפרטים על קרוואנים של לאופק: http://www.laofek.co.il/

    השבמחק
  2. אני לא מבין לגבי מה לגבי התועלת מבחינת הדלק מול המשקל והגודל של הרכב ? בכלל מה לגבי החשמל האם זה מגיע מה מצבר לרכב או מגנירטור?

    השבמחק