יום ראשון, 18 באוגוסט 2013

פאנלים סולאריים לקרוואנים

פאנלים סולאריים הם מרכיב מרכזי במערכות סולאריות המיועדות לקליטת אנרגיית שמש והפיכתה לאנרגיית חשמל. כיום נפוץ השימוש במערכות אנרגיה סולארית, בזכות יתרונותיהן בניצול אנרגיית השמש הזמינה, בחיסכון בחשמל שהן מציעות ובהיותן ידידותיות לסביבה. גם בתחום הקרוואנים הבינו את יתרונותיה של המערכת הסולארית והיא הותאמה לשימוש בהם. פאנלים סולאריים לקרוואנים שיותקנו על גג הקרוואן, יאפשרו לקרוואן שלכם להיות עצמאי בשטח, ויאפשרו לכם ליהנות מנופש ספונטני ללא תלות בחברת החשמל או בגנראטור.


מערכת סולארית לקרוואנים מכילה פאנלים סולאריים הקולטים את קרינת השמש ומעבירים אותה לכבלים המחוברים לבקר טעינה סולארי. בקר טעינה סולארי הוא הרכיב המעביר את הזרם מהפאנל הסולארי למצבר ומווסת אותו. זרם החשמל נקלט במצבר ומספק את החשמל למוצרי החשמל השונים בקרוואן. פאנלים סולאריים לקרוואנים מסייעים בחיסכון מרבי בצריכת החשמל של הקרוואן, מבטלים את הצורך בדלק עבור גנראטור ומציעים עצמאות רבה יותר במהלך נופש בקרוואן. כמו כן, פעילות הגנראטור מלווה ברעשים לעומת פעילותה השקטה של המערכת קרוואנים הסולארית. תוכלו להתקין על גבי מערכת החשמל בקרוואן שלכם מערכת חשמל סולארית לקרוואן, מערכת סולארית חסכונית וידידותית לסביבה.


עולם הקרוואנים מתמחה בכל הקשור למערכות סולאריות לקרוואנים והרכבת פאנלים סולאריים לקרוואנים.
מומחי הקרוואנים שלנו יבצעו התקנת פאנלים סולאריים לקרוואן שלכם או יחליפו עבורכם את מערכת החשמל בקרוואן שלכם, במערכת סולארית.

להתקנת פאנלים סולאריים לקרוואן צור קשר עוד היום עם "עולם הקרוואנים"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה